ארגוני ענק, עיריות, תאגידי מים ותשתיות – כל אלה הטמיעו בשנים האחרונות פתרונות לגבייה וסליקה באמצעות מוקדי תשלום ומערכות חיוב אוטומטיות בטלפון. לרוב מדובר בפתרונות "צד שלישי", שמחייבים שיתוף של מאגרי מידע עם גורמים חיצוניים, וכרוכים בעמלות שירות על כל עסקה, לצד הוצאות רבות נוספות.
חברת Red-E-Tech מעמידה לרשות לקוחותיה מערכת סגורה, היושבת באתר הלקוח, ומאפשרת ניהול של מערכות גבייה אוטומטיות בעלות מופחתת. כל זאת, תוך התאמה מלאה לצרכי הארגון ולמערכות השונות שהוא מפעיל. באמצעות רכישה חד-פעמית של המערכת ודמי ניהול מופחתים – מערכות הגבייה הטלפוניות שאנו מפתחים עבור לקוחותינו מבצעות את עבודתן ביעילות, ללא צורך בתשלום עמלות שונות. במודל עבודה שכזה מובטחת החזרה מהירה של ההשקעה הראשונית (ROI).
המערכת שפיתחנו נותנת מענה מקיף לכל הצרכים בתהליך הגבייה: תפריטים קוליים עשירים, העברת מסרים שירותיים ושיווקיים ללקוח בזמן ההמתנה, התממשקות מלאה למערכת ניהול לקוחות וסליקת אשראי, ניהול עומסים מיטבי, הפקת דו"חות מתקדמים בעברית, ועוד.
בלב המערכת עומדת היכולת להתממשק באופן מלא עם מערכות ניהול הלקוחות וניהול החשבונות של הארגון (CRM, ERP). הדבר מאפשר ביטול מוחלט של פערים בין בסיסי הנתונים, העברת מידע בזמן-אמת לגבי חשבונות הלקוח, ועוד. הניסיון הרב שצברנו בתחום מאפשר לנו התממשקות מיטבית ומהירה עם מערכות ניהול לקוחות מהמתקדמות והנפוצות בשוק. בנוסף, המידע האישי והעסקי בבסיס הנתונים נותר מאובטח בצורה מיטבית בשרתי הארגון, ואף גורם חיצוני אינו חשוף אליו.