הפתרונות שאנו מציעים לתחזוקת מרכזיות כוללים את כל האפשרויות המתקדמות ביותר והידע הרב שצברנו בתחום:
עדכון שוטף של תצורת המרכזייה והתאמתה לעסקים מתפתחים
ניטור פעילות המרכזייה מרחוק וחיווי על תקלות עוד לפני שאלה מורגשות בפעילות השוטפת
פתרון תקלות, עדכון רכיבי תוכנה שמסייעים לשדרוג יכולות המרכזיה,
הרחבת פעילות המערכות, ועוד.
מרבית פעילויות התחזוקה מתבצעות מרחוק, על ידי גישה מאובטחת לשרת הניהול של המערכת.
מודל הפעילות שלנו בתחום השירות מאפשר לך גמישות מרבית וחיסכון בעלויות, והוא מתבסס על שלוש חלופות אפשריות:
• תשלום חודשי קבוע, המספק את כל שירותי התמיכה לפי צרכי הלקוח.
• בנק שעות שנרכש מראש, לניצול לפי הצורך וקבלת תמיכה במחירים נוחים.
• תשלום ממוקד לפרויקט נקודתי, לפי מהות הפרויקט וגודלו.
הצרכים של העסק שלך ותצורת הפעילות הם שיכתיבו גם את רמת השירות הנדרשת. אנחנו מעמידים לרשותך את יכולות התמיכה המתקדמות שלנו עם ליווי צמוד ובסיוע כלים מתקדמים.
גם אם הקמת בעבר מרכזיה על ידי ספק אחר – הידע הרב שצברנו בפיתוח מערכות דומות יסייע לנו להעניק לעסק שלך שירות תמיכה אמין, יעיל, ומהיר. כל זאת, תוך חיסכון ניכר בעלויות.