במציאות הצרכנית הנוכחית, מוקדי המכירות והשירות הטלפוניים הם נקודת המפגש העיקרית עם רבים מלקוחות הארגון, ומכאן חשיבותם להתנהלות תקינה וצמיחה עסקית מתמדת.
Red-E-Tech פיתחה ומטמיעה כלים חדשניים לניהול מיטבי של המוקדים הטלפוניים, המאפשרים לעסק שלך מתן שירות ברמה גבוהה, בקרה מדויקת על כלל הפעילות, תיעוד מלא של השיחות, וחיסכון משמעותי בהקמת המערכת ובמשאבי כוח-אדם.
המערכות שלנו מאפשרות התממשקות מלאה למאגר ניהול הלקוחות בארגון (CRM), ובעת שיחה – מחברת את נציג השירות ישירות לתיק הלקוח, לחשבונותיו, ולהיסטוריית הפעילות שלו. ברקע מתבצעת גם הקלטה של השיחה, תוך מתן אפשרות לאחזר אותה בעתיד בקלות רבה במידת הצורך.
אלו רק כמה מהפיתוחים המתקדמים שלנו בתחום:
מערכת דו"חות חדשנית עם ממשק עברי. מאפשרת לך מעקב הדוק אחר פעילות המוקד על פי מספר רב של פרמטרים: משך השיחות עבור כל שלוחה ונציג, אחוז השיחות שנכשלו, חיווי בזמן-אמת על מצב הממתינים בתור, ניהול עומסים מיטבי, ועוד. Red-E-Tech מובילה בפיתוח מערכות דו"חות בממשק עברי.
מערכת "חיוג חזוי" (Predictive Dialer). פיתוח חדשני המסייע להפחית בעשרות אחוזים את הזמן ה"מת" שבו נציג השירות והמכירה מחייג ללקוח. באמצעות אלגוריתם מתקדם, המערכת מחייגת בעצמה למאגר מספרים שהוגדר מראש, ומחברת את השיחה לנציג שזה עתה התפנה. באופן זה, זמן חיוג והמתנה יקר הופך לזמן שיחה אפקטיבי, ולשיפור מיידי בתפוקת המכירות. המערכת היא פרי מחקר מעמיק בקרב עשרות ארגונים, ופיתוח עצמאי של Red-E-Tech.