מערכת גבייה לחברה הכלכלית - עיריית בני ברק
המערכת הותקנה באתר הלקוח, תוך התממשקות מלאה לבסיסי הנתונים. באמצעות המערכת
נעשות מידי שנה באופן בלעדי, עשרות אלפי עסקאות לרישום לקייטנות ופעילויות קיץ
של העירייה. בנוסף המערכת מאפשרת הנפקת תווי חנייה עירוניים לתושבים.
מרכזיות מתקדמות לסוכנויות ביטוח
הושלמה בהצלחה התקנת מרכזיות מתקדמות בסוכנויות ביטוח מובילות, בשת"פ הדוק
עם מערכת "אלוני" לניהול לקוחות בתחום הביטוח. המערכות כוללות ניתוב שיחות
מתקדם, התממשקות מלאה לכרטיסי הלקוחות ותיעוד הפעילות, ומתן מענה מתקדם
ללקוחות במקרי-חירום מחוץ לשעות הפעילות השגרתיות.
הסוכנויות ביצעו קפיצת מדרגה במתן שירות מצוין ללקוח.
התקנת קול סנטר ב"עזר מציון"
שדרוג מערכת מוצלח במערך הייעוץ הרפואי של הארגון כמו גם במוקד התרומות.
במהלך מסעות ההתרמה של תקופות החגים, המערך קולט עשרות אלפי שיחות
ומבצע סליקה באשראי של רבבות תרומות.
המערכת החדישה שהותקנה מספקת דו"חות מתקדמים, ניהול עומסים, ומסייעת בפעילות
אפקטיבית והמשך ההתרמה גם מחוץ לשעות הפעילות השגרתיות.
מכון פוע"ה, ירושלים.
שדרוג מערכת הטלפונייה, הטמעת מערכת תשלומים אוטומטית באשראי, תמיכה
במערך המענה ההלכתי של פוע"ה, אפליקציות דו"חות ובקרה אונליין ועוד
שדרוג מערך מוקד החירום 106 של עיריית בני ברק
שדרוג מערך הטלפונייה של המוקד, כולל פיתוח והטמעה של יישומים
ייחודיים לשליטה ובקרה בשגרה ובחירום.